15 mars 2011

Hejsan!

Såhär såg jag ut idag:





Kolla in biff-armarna ;)

När jag skulle gå till cykeln idag så råkade världens bästa Jessie dyka upp! Vi bestämde oss för att ta en fika på stan. Så hima mysigt! Älskar spontangrejer! Pratade mest om framtiden faktiskt. Om det blir som vi vill så kommer det bli så jävla bra! Förlåt för ordet tidigare men ni fattar inte. Skulle vara en dröm som gick i uppfyllelse typ! Så himla bäst!

Längtar som bara den till Rhodos med, kommer bli så himla bra! Balen kommer bli kanon för jag ska gå med VÄRLDENS FINASTE KILLE!! Studenten kommer också bli så himla skön men tragisk som bara den!

Nu ska jag sätta mig och försöka plugga lite.

Pussar! Tack för att du gjorde min dag ännu en gång finaste Jessie ♥


Kommentarer
Postat av: Kenny

Dedär biff-armar? xD

Då ska du se mina! ;)

2011-03-15 @ 22:13:29
Postat av: Malin

Sv: Jag slår vad om att mina är dubbelt så stora som dina, mina innehåller muskler, du har bara fläsk ;)

2011-03-15 @ 23:11:09
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0