12 mars 2011

Tjenare!

Har faktiskt lite ont i kroppen efter mitt träningspass igår men det var det värt! Nu har jag varit på stan och shoppat hehe.. Ett linne, ett par tights shorts och ett läppstift. Visar er någon gång haha. Kanske idag, kanske om en vecka ;) Ne men blir nog rätt snart alltså.

Ikväll kommer tjejerna till mig! Blir mys med melodifestivalen och (god) mat ;) Om jag ska laga så lär det nog inte bli så bra haha! Ne men det blir nog jättegott ska ni se! Kycklingfilé, klyftpotatis ch must-sås! Interesting ;)

Nu ska jag fixa lite här hemma, hörs senare!



Igår.

Kommentarer
Postat av: Antonfride

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-06-20 @ 11:25:47
URL: http://antonfride.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0