11 mars 2011

Hejsan bloggen!

var lite sådär när jag vaknade idag för jag vaknade med lite halsont.. Hatar det! Men det struntar jag i, därför ska jag köra Athletic idag. Ska bli spännande, har aldrig varit på det innan. Antar att det kanske är några killar med för det är skivstänger men man vet ju aldrig!

Blev iallafall skitglad när Jocke kom med posten. Min Ear Cuff hade nämligen kommit!! Har tagit lite bilder på den nu som jag visar er sedan. För nu blir det fika hos mormor, här försöker man inte gå ner i vikt iallafall ;)

Hörs senare!





Såhär snöade det i onsdags, igår och även idag.. Fast idag är det inte lika mycket. Bilderna är tagna i onsdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0