Stråååååååååberriiiiis ;)

Herregud så trött man får vara alltså! Fattar verkligen inte.. Stört. Wellwell, sova kan jag göra i graven :) Längtar lite tills imorgon faktiskt. Då ska jag och min käre vän herr Svensson ut till hans stuga. Ska bli skönt att bara va liksom. Skratta, skoja och prata som bara vi kan! Att vi hade tänkt grilla gör ju inte saken värre! Men nu får man inte ha några större förhoppningar då herr Svensson oftast inte håller det han lovar ;) Men jag fortsätter hoppas!!

Efter att ha varit en runda på stan så sitter jag nu hemma. Sängen är obäddad då jag verkligen inte orkar bädda den klockan 05.40 då jag går upp... Snart blir det iallafall jordgubbar och mackor! Mumma :) Sommar feeling här ja :)

Pussar på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0