jag tror mitt hjärta blöder

Kan inte sova så kände för att skriva några rader här i denna älskade blogg som alla tycker så himla mycket om!
Jag mår inget vidare för tillfället. Huvudet dunkar, ögonen svider av alla tårar som sakta rullar nedför kinderna. Kroppen känns febrig. Jag trodde aldrig, och jag menar aldrig att jag skulle få höra sådana ord som jag fått höra idag. Sådana ord som håller i kniven som sakta och plågsamt skär igenom hjärtat.

Jag ska skriva lite om mig själv. När jag vara yngre var jag jätteblyg och försiktig. Detta har ändrats på senare år och nu är jag nog mer framåt än någonsin innan, jag har förändrats till det bättre enligt mig själv. Detta har även gjort att jag är starkare som person. Det är inte mycket som rubbar mig längre och jag tvivlar på att något kan slå ner mig. Jag vet att jag är stark och mitt självförtroende kan nog knappast bli mycket bättre. Jag är jättenöjd med mitt utseende och min insida med. Jag vet att jag är envis som en åsna och att jag lätt blir lite halv tjurig när jag inte får som jag vill men det vet ni som känner mig och har accepterat mig för den jag är. För det är den jag är. Vinnarskallen. Jag ska alltid vinna. Om jag kommer tvåa kan kan bli ett åskmoln men det vet ni ju redan! Men vet ni vad det bästa är? Att detta åskmolnet går över snabbare än blixten hunnit slå ner. (Om det inte hänt något sjukt i världen då förstås) Men sån är jag och ni har lärt er acceptera det. Jag är ledsen att jag kan vara ego ibland men ni som känner mig vet att jag bryr mig mer om andra än om mig själv! Jag klarar mig alltid.

Känns underbart att jag ska upp om cirka 5 h. Jag kommer vara död imorgon på jobbet men så får det bli. Måste försöka sova nu.

får ingen luft, blir knuffad runt
jag dansar men jag känner ingenting alls
allt går för fort, de andra drog
andas andas men det är för varmt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0