21 juni 2011


Tur att vi har varann sötan ;*

God eftermiddag kära läsare!

What a day! Herregud vad jag och Zinajda slet idag på jobbet. Hoppas verkligen vi byter med grabbarna imorgon! Ska strax ta mig en välförtjänt dusch och sedan ska jag laga tacopaj! Såååå himla gott. Imorgon blir det jobb igen.. Och kanske på torsdag med. Vi får se! Vore gött med någon dag ledigt dock. Men det kommer väl snart det med! Pengar är ju aldrig fel. 
Kanske skriver senare ikväll, om inte så hörs vi imorgon!

Det vore lättare om vissa bara kunde bestämma sig. Det är bara att välja. Vännerna eller pojkvännen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

vännerna eller pojkvännen? tror du inte att dina vänner tänkte så om dig också? nu sitter du utan och vill umgås, som dina vänner gjorde när du var upptagen. man får allt skit tillbaka ibland.

2011-06-21 @ 21:28:56
Postat av: Anonym

sucks to be you

2011-06-21 @ 21:33:02
Postat av: Malin

Sv: Haha kom tillbaka när ni står för det ni säger istället för att vara så omogna och vara anonyma :)

2011-06-22 @ 17:26:30
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/
Postat av: Malin

Sv: Och en grej till, varför läser ni då om ni tycker så illa om mig ;)

2011-06-22 @ 17:27:10
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den första kommentaren är från mig, Josse, din väns storasyster. Jag har aldrig tyckt illa om dig men efter att jag fått höra en massa strunt från en ledsen lillasyster kunde jag tyvärr inte hålla käften.

2011-06-22 @ 22:31:06
Postat av: Malin

Sv: Hoppas dina ord fick dig att må bättre! Jag vet inte vad jag ska säga för jag har inte pratat med henne på en vecka. Men förlåt för att jag finns till antar jag? För jag har inte heller sagt ett käft ska du veta!

2011-06-22 @ 22:47:16
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0