13 juni 2011

HEJHEJHEEEEEEJ!

Jag är hemma i tråkiga Värnamo nu, (vart ligger det?) hehe. Undrar hur många som ställt den frågan under denna veckan ;) En jävla massa. Herregud vad roligt jag har haft! Det är stört. Har ätit, solat, ätit, druckit, ätit, dansat, ätit, solat, powernap, druckit. Aah ni fattar! Sisa 3 dagarna sov jag 3,5, 2, 2 h. Så idag sov jag till 12! Var så himla trött. Och på hemresan fick jag leka huvudkudde åt Jessie haha. Hon och Maria var som 2 nickedockor hah. Men är fortfarande rätt slut faktiskt. Men det var det fan värt! Måste tacka Kevin för min vackra stråhatt och Fabbe när vännerna låser ute en ;) Hahah fy fasen så roligt alltså!

Nu ska jag snart ladda in bilderna från kameran, har dock inga galna när vi var ute utan mer "seriösa" ;)

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0