1 juni 2011

Grattisgrattis Henke, 19 år! Stor pajk nu ju ;) Och grattis Philip till studenten! Hoppas ni båda (och alla andra studenter) får en underbar dag!

Idag har jag varit i skolan, blivit av med ALLA mina fyllda vattenballonger! Jävla satkärring rent ut sagt. ÅH! Efter det har jag varit hos frissan och kollat balfrisyren, blev även stylad av en av sveriges bästa frisörer! Det ni ;) Efter det var jag hos tandis och plastade en tand, vi hade kul som bara den haha. Nuhar jag varit ute i det fina vädret, ska snart på stan. Köpa ett nytt läppstift med lite mer färg än det förra och kanske köpa vax till benen.

På kvällen blir det klassfest hos Todd! Invites needed! Är inte särskilt pepp men blir nog trevligt :)
Imorgon drar jag till stugan och hoppas få massa färg, kommer hem på lördag! På söndag åker jag!! :D Wiiewiewiiie!





Såhär ser jag ut just nu!

Nu, stan! Vi hörs imorgon mina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0