positiv/negativ

Hej igen!!

Kom precs hem från Hannis, så himla roligt att träffa henne igeeeen :D Åhh måste ses snart snart igen! Kollade på massa bilder på hennes dator bl a student, bal och vår fotografering i nydala. Herregud människan kan verkligen sin kamera :D Underbara människan hade även bakat übergoda bullar och en underbar ost/skink paj! MUMMA!! Tack för kvällen :)

Nu till det mer negativa.... Var ju på sjukan innan idag.......... Det fick inte ut stickorna, de sitter alltså fortfarande kvar... Så jag ska dit imorgon igen för just nu så har jag ett stort plåster på hälen som förhoppningsvis ska "dra" ut dem lite till så att vi kan plocka dem imorgon! Tror dock inte på detta alls menmen.

Nu ska jag kolla på film med mammsen och sen blir det väl sängen!

Puss & Kram!



Här är en bild jag tog på min lilla älskling i hamnen. DÖ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0