Mitt älskade linne!!



Åh jag älskar det!! :D

Ni kanske får se det på senare idag, men bara kanske! Har nämligen massa att göra! Ska börja med att ta en dusch hehe.. Ni vill inte veta hur mitt hår ser ut just nu alltså! USCH! Blir lätt så när man är däckad och bara ligger i sängen hela dagarna liksom.. Sen måste jag bara fixa till mig allmänt alltså.. OCH DRICKA HONUNGSVATTEN! ÄNTLIGEN, har jag honung hemma :) Får bli min dryck ikväll, igår försökte jag dricka konjak men det gick inget vidare.. Så jag tror att te blir bättre! Sen ska jag skicka in lite grejer på datorn och måla naglarna och sånt.

Nehepp, dags att skutta in i duschen då kanske!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0