2 juli 2011

Hejsan hoppsan!

Vet ni? JAG MALIN EVA ISABELL AXELSSON HAR FIXAT INTERNET I STUGAN, bra va?! WEEEEIIY, lycklig tjej! Ska snart äta makaroner och falukorv och ikväll ska jag laga wok :) GOTT!
Fotbollen börjar ju om typ 45 min också och den måste jag se, missade ju förra så dags tt se en match nu tycker jag. Ändå inget fint väder här ute, blåser och håller på men jag är lika glad för det :) Så himla fint och mysigt här ute! Blir nog ett litet bad senare idag :)

Nu väntar jag bara på att en lång viss person med svart (mycket viktigt!) hår ska komma hit ;) Men han tror att jag är något monster tror jag för han vågar aldrig träffa mig......

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0