Morgon!

Guten morgen!

Vaknade vid ungefär halv 11. Sen har jag varit en runda på stan med Hanna och snart ska jag sticka till Jessie! Underbart! Vi ska ha Harry Potter mataton, men vet inte ifall jag pallar alla filmerna men det märker vi ju haha! Annars somnar jag väl?
Nu har jag suttit och gjort olika collage, det finns mycket vackert nu alltså! Längtar lite tills jag får gå i en storstad och shoppa loss! Därför ska jag kolla på resor till london nu! Så sjukt underbart!
Jag sover hos Jessie inatt så det blir nog ingen mer update innan morgonen, fast man vet ju aldrig ;)

Här kommer mina vackra collage, med sjukt snygga kläder!
Pusspuss!




Första är lite mer rock och det andra mer naturfärger, jag älskar båda! Tänker blanda allt i vår, värme tack?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0