Korpen!

Hejsan!
Dagen gick rätt fort ändå! Nu ska jag sätta mig och plugga vackra tyska-glosor! Önska mig lycka till ;) Alla vet ju att detta inte kommer gå liksom haha. Jag är ingen pluggis, jag vet! Menmen, våran klass har nog bevisat för alla där ute att en naturare behöver numera inte vara en pluggis. Våran klass har nämligen bevisat motsatsen ;)

Nehe dags att ta tag i detta! Ska ju åka om ungefär 1 h. Korpen bowling blir det alltså för mig idag! Eftersom pappa är halt såfrågade han gör och vad gör man inte för sin lilla papps :*

PUSSAR!!




Det är inte många i världens som kan föda sig själv ;)

Hampen om du ser detta vill jag bara hoppas du får en trevlig vistelse i Portugal och jag är inte LITE avundsjuk ska du veta! Sola lite för mig med tack ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0