Happy New Year!

I'm back from my löpingrunda haha.. Gick lättare än jag trodde, dock har jag problem med att andas då det är så kallt.. Tristtrist, menmen nästa vecka börjar jag på Nordic Club så då blir det träning för fulla muggar haha!

Nehe, va ska jag skriva? Nyår var trevlig :) Ett fel bara, JAG GLÖMDE KAMERAN!! Hur lyckas man liksom? Jaja Johan tog lite bilder så får väl be att han skickar dessa..

Igår gjorde vi en god gärning iallafall, drog upp två killar från diket! Puttade på huven och det slutade med att jag låg i snön haha! Men de hade aldrig klarat det utan girlpower ;) Killar.. Ne skojar bara haha! Sen slutade det hela med att jag låg hemma i deras badkar och bara tog det lugnt!

Nu är jag hemma, ska snart beställa pizza hehe.. Sen blir det att åka och hämta Hanna som är hos sin Adam..

Nu ska jag ta på mig lite kläder!

PUSS!



Gullig tjej detta haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0