Happy Meal, Kaffe & Pinnar

Hemkommen från Ullared nu! Blev inte särskilt mycket inhandlat, bara typ deo och sånt. Så tänker inte ta kort på allt de haha.. Inte så kul att kolla på heller ju.

Igår hade jag iallafall världens mysigaste kväll med Jessie ♥ Min underbaring! Önskar verkligen alla hade någon som henne, det finns inte många som betyder så mycket som hon gör ♥ Iallafall så färgade jag hennes hår och så satt vi och pratade och sen skulle hon på någon 25-års fest på lördag så vi skulle ta fram kläder till henne! Det hela slutade med att båda stod i trosor och BH och provade gamla klänningar. Vi konstaterade även att jag är sjukt mycket fetare än henne haha! Jaja det bjuder jag på, vi fick iallafall ett gott skratt åt min tjocka rumpa ;)
Sen slutade det med att vi stack till Mc och åt happy meal och drack kaffe! Med massa pinnar i haha, sjuka är vi.. Men jag älskar dig och det vet du ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0