Fjällen

Hejsan alla bloggläsare som läser malins blogg. Vecka 7 åker vi till fjällen en vecka. Och den veckan firar vi 2 år. Den dagen ska hennes pojkvän jag Johan Bengt Erik Svensson göra väldigt speciell och oförglömlig. Hon vet inte vad det är, det vet jag och det kommer bli en heldag med bara oss två. Nu sitter hon och Hanna och myser till en film medans jag fryser om mina fötter. Jag älskar henne mest av allt :) Sitter här och ler åt en speciell bild. Se och njut!

Jag och min älskade Malin! (L)

Kommentarer
Postat av: Christian

varför måste du skriva på Malins blogg Johan? Du är ju så äckligt jävla skrytsam och tror att du är en bra pojkvän men det intrycket jag har är att du är fan tvärt emot vad du tror du är, du är en jävligt osäker och dålig kille!

2011-02-01 @ 20:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0