5 Januari 2011

Lycka, vad är det egentligen för något?
Att ha en underbar familj?
Att ha världens bästa vänner?
Att ha en jättegullig pojkvän?
Inte vet jag, men jag är inte det längre iallafall.. Försöker verkligen vara glad och positiv som de flesta av er känner mig som! "Hon som alltid skrattar". Inte nu längre.. Vet inte riktigt vad som hänt med mig.. Jag är iallafall inte den gamla vanliga Malin. Hon finns i mig men hon vill liksom inte riktigt komma fram.. Vad det beror på har jag ingen aning om.. Hoppas det går över snart iallafall för jag vill inte vara så nere som jag är nu! Sjukt trist är det..

Deppinlägg jag vet men var bara tvungen.

Sometimes I get you,
sometimes I don't understand.
Sometimes I love you,
sometimes it's you I can't stand.
Sometimes I want to hug you,
sometimes I want to push you away.



So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0