31 januari 2011

Hej bloggen!

Nu helt plötsligt funkar ju datorn, får väl passa på att sitta här då liksom! Innan idag gick jag på stan och hittade världens finaste skinnjacka på JC, var ju bara tvungen att köpa den! 700 kr gick den på, ni lär väl få se den någon gång :)
Annars vet jag inte vad som hänt i helgen. Har varit hos Johan. Ätit godis och pizza, kollat handboll, solat solarium! Spelat bowling, varit hos Lina och spelat wii och blivit kallad kärring. Vilken helg! Men det bästa var väl ändå när Fia spillde vatten över halva mig i matsalen....

Nu ska jag plugga glosor och läsa. Har varit och sprungit i en timma nu. Sen blir det att vänta tills klockan blir 21.00. Då blir det fotboll på tven :) Längtar! Lilla Hampen spelar ju :)

So long.



En gång, aldrig mer. Men måste säga att det var skönt :) Fast var liiite röd efter men det är borta nu :)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0