<3

18/02-09!

 

Greatest day ever!

Vi träffades första gången.

Vi kysstes för första gången vid stationen.

Vi delade våra första tankar om Ge-kås och märkeskläder.

Vi upptäckte äkta kärleken för första gången.

Jag log hela bussfärden hem.

 

Nu ler jag inte på bussfärden hem, nu är det sorgligt att lämna dig.

Nu upptäcker vi nya saker inom fortsatt kärlek, vi ska vara förevigt har vi sagt.

Vi delar fortfarande tankar om saker och ting, det leder till småtjafs som vi löser.

Vi kysser varandra när vi båda känner för det, antagligen för att lösa tjafs eller för att vi verkligen älskar varandra.

 

 

Skrivet den 04/01-11!

 

Du är min tjej, min bara min flicka!

Vi är bundna för givet, tillsammans du och jag hela livet!

Jag älskar dig nu, då och förevigt!

Malin Eva Isabelle Axelsson <3 Johan Bengt Erik Svensson!

 


Kommentarer
Postat av: Vicci :D

NAAAWSII PAWWSIII :D

2011-01-04 @ 12:51:56
Postat av: Malin

Hihi så gulligt skrivet! Men fy vilken gammal bild, måste seriöst vara 2 år!!

2011-01-04 @ 13:48:02
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0