23 januari 2011

Hejsan svejsan!!

Vet ni? I'm home, efter en kanondag!! Vaknade hos Jessie efter en underbar myskväll, vi hann dock bara 2.5 Harry Potter film sen var det dags att hämta syrran i forsheda. Menmen det gör inget för nu måste vi ta en sån här dag till :D
Sen spelade jag match, vi loosade MEN tror jag slog skitbra! 733 tror jag det slutade på. Inte ofta man är över 700 liksom!
Efter det var det söndagsmidag hos farmor och farfar och efter det direkt ner till NC för att köra ett pass vid namn stepdance. Väldigt svårt i början men blev sedan sjukt mycket lättare när man memorerat allt i huvudet liksom. Så även det blev jobbigt sen!
Nu är jag hemma och ska strax duscha och fixa till mig lite. Sen handboll och solsidan!
Vilken underbar dag liksom :)

Bilder från helgen kommer under veckan!
Puss!



You better learn how to treat us right

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0