15 januari 2011

Hejsan!

Är inte på topp-humör idag pga vissa saker menmen så är livet! Har precis ätit frukost och ska strax till NC tänkte jag. Blir mest kondition idag. Kanske lite styrka med men vi får se.
Senare idag ska jag fortsätta med mitt matteplugg.. Efter det är det Arsenal! Och sen blir det väl matte resten av kvällen.. Är rätt depp, detta är första helgen jag verkligen är hemma och det känns inte som helg ens. Tänker bara pluggpluggplugg.. Böckerna ligger liksom bara och tittar på mig och ler lite retsamt. Inte roligt någonstans. Kanske därför jag föredrar att vara någon annanstans på helgerna? Det tror jag iallafall.

Nepp nu ska jag bädda sängen och sen träning!

Hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0