6 februari 2011

Godmorgon! Vaknade för en timma sedan. Kände mig sjukt hängig igår och varm.. men hoppas jag sovit bort det :) I fredags var ju jag och Johan på Höganloft (Hestra), tror det heter så iallafall. Det var trevligt men det sämsta var att jag inte känner någon där ute.. Menmen jag hade trevligt iallafall! särskilt när en viss person sjöng "just the way you are" precis exakt till mig! :) Snacka om lycka! Igår var jag ju i Jönköping! Shoppade och kollade på ishockey, sjukt rolig dag! Men på kvällen kände jag mig somsagt febrig och hängig. men antar att jag bara var trött! För idag är jag pigg! Änsålänge haha.. Ska iallafall till farmor och farfar idag och äta semla! Bläääää, hatar det! Men älskar dem :) Vet inte om jag ska gå på Step Up:en idag heller, känner inte riktigt för det.. Tror nog jag ska gå en runda i det fina vädret istället! 7 grader och SOL! Nu ska jag dra! PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0