12 februari 2011

Hellooo!! Vaknade runt 10 idag och låg och drog mig lite. Så himla skönt! Igår var jag först på BK med Hampen och sen var det utgång med tjejerna! :) Väldigt treligt enligt mig! Nu håller jag på och packar tills imorgon för då åker vi! Upp till Björnrike ska jag och familjen och Johan i en vecka. Ska bli oerhört mysigt liksom. Älskar skidsemestrar! Och första åket ska vi ju inte ens tala om liksom! Så sjukt underbart att bara släppa iväg skidorna. Kärlek. Bäst att fortsätta. Ska gå en runda i det vackra vädret tänkte jag med. Puss på er! Ska ha med datorn upp (inte min men Hannas) så då blir det kanske några inlägg och kanske lite bilder med men hoppas inte på för mycket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0