15 december 2011

Mitt körkort fyller 1 år idaaag!!

Men det var väl det enda positiva.. Det var ju meningen att vi skulle bo 4 stycken i denna lilla mysiga hus och nu är vi bara 2, och vi kommer vara 2 för de andra bor på ett annat ställe och jag bara orkar inte! Det är alltid något strul med vad jag än gör! Jag bara pallar inte detta, detta skulle vara perfekt och det ÄR perfekt jobbet passar mig kanon och allt men jag vill inte vara mitt ute i ingenstans utan bil, utan mataffär i närheten och utan folk! Hoppas verkligen att vi kan lösa detta imorgon för annars kan det faan kvitta.

Sorry för depp inlägg men det är sån jag är just nu..



Puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas allt löser sig ! Tack så hemskt mycket för din kommentar förresten :)

2011-12-17 @ 01:13:41
URL: http://annaahellgren.blogg.se/
Postat av: Ida ♡

hoppas det löser sig!

2011-12-18 @ 00:06:55
URL: http://eliif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0