Tankar

Såg precis filmen "Dear John" med min syrra och herregud vad jag grät. Den var hemsk.. Hemsk för att jag kunde se mig själv i den. Det känns ganska overkligt att någon ska kunna falla för någon på 2 veckor, det har iallafall jag tyckt, tills nu. Nu vet jag att det går. För det är precis det jag gör för tillfället. Faller, faller och faller för en och samma person, som jag egentligen inte känner så bra men som det känns som jag känt halva mitt liv. Men det som gör ondast med detta är inte att jag inte vet hur han känner för mig, utan jag vet att han kommer att försvinna inom en snar framtid. Precis som i filmen. Och jag vill inte det, gud jag vill inte det! Om några veckor kommer han vara borta och det drar verkligen ner mig. Jag önskar bara jag visste hur han kände.

Jag önskar du tog mig i dina underbara armar, kollade på mig med dina vackra ögon och sa att du älskade mig.

Med dessa ord säger jag godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Jessie

Säg det då för sjutton!

2011-08-09 @ 19:25:10
URL: http://jessicablomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0