Min framtid

Fick en kommentar igår som handlade om min framtid! Vad jag ska göra till hösten och planer inför framtiden. Så tänkte svara på detta nu! Om ni har fler saker som ni vill att jag ska skriva om så bara kommentera!! Blir bara glad :)

Min framtid, jaa vad ska man säga? Jag har verkligen ingen aning om vad jag ska göra i framtiden och det skrämmer skiten ur mig! Går runt med ångest varje dag och har tom vaknat pga att jag har ångest inför framtiden. Det är allt annat än kul kan jag lova.
En sak som är säker är att jag inte vill jobba nu direkt, har stått på fabrik sen jag var 15 år och har tröttnat en aning.. Min utbildning gav ju mig inte heller något direkt yrke som andra linjer gör eftersom jag gick natur.
Helst av allt skulle jag vilja resa, vill till så många ställen så ni anar inte. Sen plugga, men jag vet ju inte vad jag vill bli.. Har massa funderingar där också men kommer aldrig riktigt fram till något vettigt.
Så nu till hösten ska jag bara ta lite ströjobb som jag får från olika ställen och tänkatänkatänka vad jag verkligen vill göra med mitt liv! Så lär bli en ganska tråkig höst för min del men det kanske är det som behövs..

Hoppas du fick det svar du ville! :) Är det något mer ni undrar så är det bara att kommentera :)

Puss


Ursäkta den oseriösa bilden men vill bara ljusa upp stämningen lite och visa de finfina spännerna jag fick på BikBok när jag köpte mina grymt snygga jeans i Jönköping ;)

Kommentarer
Postat av: Jenlen

Frågan är om man någon gång vet va man vill och ska Göra känns de som,vill också ut och resa så uderbart!

2011-08-24 @ 14:11:05
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Mm

absolut gör de säkert :) hoppas du får en fortsatt bra em!

2011-08-24 @ 15:41:09
URL: http://jenlen.blogg.se/
Postat av: Ebba ~ <3

Ska vi följa varandra via bloglovin ? :D



Kram ebahs.blogg.se!

2011-08-24 @ 20:34:59
URL: http://ebahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0