21 augusti 2011

Hallååååå!

Kom hem för en timma sen typ, jaaaa jag somnade hos Fille igår. Eller pallade rättare sagt inte åka hem så bestämde mig för att sova där, annars hade jag nog inte suttit här idag. SJUKT trött var jag, och det var jag ju inte ensam om haha ;) Snarksnark ;) Gullet! Sen idag så har vi bara legat och slappat och retats. Mysdag!

Nu ska jag snart på fotboll! IFK möter Åtvidaberg idag. Men herregud måste verkligen dricka kaffe eller något innan är sjukt seg! Haken är bara att jag borstade tänderna för typ 10 min sedan så allt kommer väl smaka tandkräm. Men det var behövligt!





Stolt fotograf!

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

Haft en bra dag?:D kram

2011-08-21 @ 23:53:24
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0