2 augusti 2011


Sorry för bilden men har lite bildbrist, skjortan är köpt på cubus om jag inte minns fel!

Hej och förlåt x 1000!

Jag befinner mig just nu på min lilla ö och dricker drinkar. Har solat idag och även spelat golf (ingen kommentar där tack!). På kvällen tog även jag, mammsen och pappsen en tripp till en mysig fisk-restaurang. Jättegod mat och dricka, perfekt helt enkelt!

Nu sitter jag här och blickar ut över sjön, det blåser en aning och är ganska mulet. Om det är mulet imorgon sticker jag nog hemåt, ska hämta min mobil isåfall! Så kan man hålla på med den hela kvällen, sen vet jag inte alls vad som händer.. Kommer vara helt själv hemma. BORING AS HELL! Om någon vill hitta på något så säg till för tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0