14 augusti 2011

Hej bloggen!

Vaknade runt 11 idag så nu har jag ätit frukost och lite så. Idag känns som en sån dag då man inte orkar någonting. Skitväder rent ut sagt. Och imorgon ska jag köra till Götet, YÄS! Herregud det kommer gå åt helvete, kommer väl hamna i Oslo eller något sånt... ne det tar vi imorgon alltså! Det går nog jättebra... Kan ju alltid hoppas. Jaha vad ska man göra idag då? Träna kanske? Vore ju rätt gött faktiskt, bara springa av sig allt liksom..

Gårdagen var mys! Fotbollen var kass, totalt kass men vad gör det när man har världens mysigaste jämte sig? Ne precis, inte ett skit! Vi kollade på 2 filmer istället. Sen stack han och jag blev själv här hemma :( Är helt ensam nu med, så om någon vill göra mig lite sällskap så är det bara att komma hit! :)

Idag ska jag iallafall äta haha, usch jag pallade inte göra något igår. Blir bara mindre och mindre..

Jaja ha det najs!



Världens sötaste bild juh!! Mästerfotografen Jessie har lagt ut bilden ;) Haha fule fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0