Natten närmar sig sakta men säkert.

Jag börjar bli sådär lagom trött nu känner jag. Är inte riktigt klar med allt skolarbete så får göra resten imorgon. Världens tråkigaste ämne: tyska. Och världens jobbigaste: historia. Naaee usch längtar inte direkt. Något jag däremot längtar efter är att få köra till Jönköping imorgon! Ska kolla studentklänning och så. Inte för att jag kommer hitta någon men ändå. Ska ju självklart in på BikBok också och leta efter den übersnygga toppen jag postade här för några dagar sedan. Finns säkert inte bara för det, ni vet ju min vanliga otur!
Blir att leta skor också. Känner att detta kan bli rätt jobbigt ändå haha. Har ju köpstopp nu ett tag till så hoppas inte jag hittar något för smaskigt. Ni vet, jag älskar ju kläder och vissa är ju bara måste ha. Längtar dock efter mitt halsband som ska komma i nästa vecka någon gång. Var ju bara tvungen!

Jag tror jag ska lägga mig och läsa lite, bara ta det lugnt liksom. Fast är rätt sugen på att måla naglarna. Om jag målar naglarna först så kan jag ju lägga mig sedan. Jaja vilket i-landsproblem! Fast egentligen pallar jag inte måla naglarna.. Jädra köt om naglar.

Vi säger godnatt istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0