Lonely

Jahapp nu sitter man här ensam igen. Det är dessa studer jag hatar! Det är då man börjar tänka liksom. Men tror snart jag ska sova iallafall. Drar troligtvis till stugan imorgon och sätter mig och pluggar i solen. Hoppas bara att den lyser imorgon! Annars blir det ju inte så jättekul.. Ska iallafall ta med mig mitt kära svenskahäfte till nationella som sker på torsdag så jag kan läsa igenom alla texter osv. Då kan man ju göra två saker samtidigt liksom. Sola och plugga! Perfa! Satt ute i solen lite idag och ser redan ut som en kräfta i fejjan liksom. Inte klooookt.

Ne men får väl kolla igenom mitt pa lite nu eller sitta och skriva in fakta eller något. Måste ju underhålla mig själv liksom! 

Ha en fortsatt trevlig kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0