Jahaja

Klar med löparrundan på 40 min. Vet inte riktigt vad som händer ännu.. Är så himla trött! Men funderar på att gå till IB en runda bara för att lyssna på musik och sen gå hem igen. Äh vi får se! För i så fall borde jag ju göra iordning mig nu.. Vilka problem man har då haha. Ne jag sitter kvar och lyssnar på maggio lite till :) Herregud vad jag ÄLSKAR henes nya album! Har aldrig riktigt gillat henne innan men dessa texterna är så himla bra. Funderar på att göra en beställning ifrån H&M också. Men det får bli morgondagens problem i så fall!

Hoppas ni har en fin valborg!



Måste säga att jag älskar min kamera! Vilka vackra bilder det blir alltså.

Kommentarer
Postat av: Kny

Du och vacker passar bra ihop

2011-05-01 @ 01:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0