Johan Svensson signs in!

Hej alla blogg läsare :) Ligger här med min cpade data och glor, på fredag ska allt raderas.
Vill bara säga att jag har världens bästa flicka, hon är verkligen underbar, alla som känner henne ärr lyckliga:)
Imorgon ska jag gosa ner mig hos henne och somna riktigt gott, helst med hennes IKEA bollar som är så underbara :)
Hon säger oxå att jag är tjock :o OMG!!! Jag? Nejdå jag är pinnesmal :)
Hälsar med massvis med pussar och kramar till min älskade flickvän Malin Eva Isabell Axelsson, you are the greatest ;*
Älskar dig <3333

Kommentarer
Postat av: Kizze

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAH Ikea bollar!!!!!!!! xD

2010-10-02 @ 13:05:54
Postat av: Malin

Sv: Jaaduu det är vad han kallar det det :P

2010-10-07 @ 17:53:59
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0