Hemma!

Är hemma från jobbet, Rizad hade till och med så roligt så han gjorde fiskar av mina kryss haha, fan vad jag skrattade xD Nu ska jag hoppa in i duschen och sen plugga lite till tror jag.. Imorgon har jag sovmorgon, GÖTT eller vad? Sen vet jag inte var som händer, kanske åker till Johan. Fast han ska nog antagligen bara hålla på med sina bilar och mopeder och grejer. Hoppas Ida är hemma då! Annars får jag väl sitta och plugga! Jag ska iallafall springa imorgon! Det har jag bestämt, och jag antar att det blir mellan 4-8 km, jag behöver verkligen det!

Ska kolla i garderoben nu och leta kläder tills imorgon men först vill jag ta en duschelidusch :)

Adam och David, ni får skärpa er nu ;) Jag vill ha glass bara så att ni vet ;)



Kom hit din fesröv :)♥

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0