210910


Mina sånna här är totalt borta :( Fast svarta då alltså.. Hittar inte de någonstans. Blir väl att gå en runda på stan och köpa nya, typ idag?! Åh så förbannad man blir.. Sovmorgonen försvann den med när Hannas kompisar smällde igen dörren typ vid halv 8.. SURT! Så nu sitter jag här och väntar på att få börja. Ska nog gå upp antar jag. Äta lite frukost och ta det lugnt.. Senare idag ska jag till tandläkaren, kanske förhoppningsvis kan få veta vad det är med mina tänder.. Alltså jag har ont i ena sidan varje gång jag tuggar. De tror det är så för jag gnisslar tänder men jag vet inte.. Innan gjorde jag det men nu vet jag inte ifall jag gör det längre. Skulle iallafall be om en bettskena (hur de nu än ser ut ;S) ATJOOOOO, usch! örkyldningen VÄGRAR släppa :(
 
Ne nu ska jag gå upp!

Seee yaaaa laaateeeer :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0