030910

Hejsan bloggen!

Är lite besviken idag, skulle egentligen åkt till Jönköping idag med två vänner men typ vid 22 igår så skrev den ena att hon var tvungen att plugga.. Vaddå? Som om inte jag har kämpat hela veckan, hoppat över träningar, BARA FÖR ATT HÄNGA MED IDAG.. Tycker det är så jävla dåligt bara, kunde sagt till lite tidigare så man sluppit stressa IHJÄL sig!! Menmen thats life..

Idag ska jag sätta mig och försöka komma igenom några sidor till i boken så jag verkligen hinner tills på måndag.. Lika bra att börja så man blir klar någon gång liksom. Sen kommer släkten hit och firar mammas och pappas födelsedagar. Så då blir det grillade hamburgare och sånt gott! Johan kommer nog senare idag med eller imorgon, jag hoppas iallafall han kommer idag så jag har någon att mysa med!

Hade ju förövrigt fysikprov idag och njaa, det gick väl inte så jättebra direkt.. Jag säger som jag alltid gör, vi hoppas på G! Gymmade idag på idrotten så imorgon lär jag vara TOTALT död! Men sånt får man ta liksom..

Jetzt soll ich mein deutchen Buch gelesen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0