Guten Nacht

Ich liebe deutch haha :P Skojar! Jag ska faktiska ta och sova nu efter många timmars kemi plugg, men JAG ORKAR INTE MER! Och det får liksom gå som det går.. Får väl ta och be en stilla bön så man förhoppningsvis får G.. Alltså ni som inte går natur, ni har ingen ANING om hur svårt detta är :O Ni tänker väl bara: Äh fan, det klarar väl vem som helst men neheni! Om ni bara visste..

Måste packa min väska tills imorgon med för jag ska nämligen ut och springa, tro det eller ej men det ska jag haha. Pulsklockan ska med på, men jag fattar inte för den bara piper hela tiden och hur roligt är det att springa med ett tjutande ljud i öronen hela tiden. Ne, inte så roligt alls..

Dags för sängen, sovmorgon imorgon. Och snälla små änglar där ute, håll alla tummar och tår ni har för min skull imorgon.



Piip Piiiiiiip PIIIIIIIIP !!!!

Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0