231010

Hej bloggen!

Är skittrött nu så får bli ett snabbt inlägg haha. Igår var jag, Johan och Wiik hos Vicci :) Mycket mysig kväll måste jag säga, tack för den :) Sen åkte jag och Johan hem och nanade, skitmysigt :) Förutom att en viss katt låg och spann och morrade i mitt öra!!!!! Tung är den med... Usch gillar inte katter, men har lärt mig att gilla dom lite mer iallafall! Sen idag har vi fjantat oss, spelat tvspel och spelat fotboll i hallen haha :D Ja, vi är barnsliga ;) Men jag gillar't! Vi möblerade faktiskt om i hans rum också, plus att vi städade!

Nu har Ann, Anders och Lina varit och firat mig och Hannizen, har varit en trevlig kväll :)

Imorgon blir det massa plugga och fotboll!
Sov gott, puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0