121010

Hejsan bloggis :)

Ursäkta mig för att jag inte har skrivit men sånt är livet och idag har jag värken haft tid eller kännt riktigt för det :) Började med riskettan idag på morgonen, och njaaaa det var väl sådär.. Väldigt onödig kurs enligt mig! Sen var jag i skolan där brandlarmet gick igen.. 2 gånger på 2 år 2 dagar i rad, INTE DÅLIGT ALLTSÅ! Sedan var jag med älsklingen efter skolan, så underbart tycker jag ;* Älskar dig, även ifall du är helt hjärndöd ibland och du kallar mig megafetto ;) Och jag tar ju åt mig.. Blir så himla sårad hela tiden när du tycker jag är tjock ;( Ne jag tar inte åt mig, inte ett skit :) Jag är nöjd med den jag är och det kan ingen ändra på mer än jag själv!
Därför har jag fettat i mig en pizza nu och strax ska jag inta duschen. Hääärligt Malin!
Imorgon är det idrott, antar att det blir gymmet för min del eftersom jag inte har något större intresse av att spela bandy eller fotboll som vi ALLTID gör.. Så sjukt tråkigt! Lite variation tack! Men så blir det väl när vi nästan bara är killar.. 3 tjejer wihoo!

Ne strax börjar DH och jag ska hunnit duscha innan dess!

Puss & Godnatt ♥

MÅSTE HA VATTEN NU :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0