091009

Hejsaaaan bloggiiis :D

På riktigt bra humör idag, kanske beror på att mina fina kommer till mig ikväll :D Ska bli otroligt mysigt måste jag säga, vi ska laga mat och bara mysa framför tven :) var faktiskt ett tag sedan jag hade lite ensamtid med mina vänner :) Har mest blivit pojkvännen på sistone, kanske för att jag träffar er i skolan så mycket :) Men ikväll kommer ni wihooo, och snälla, vi kan väl iallafall försöka att inte diskutera någon kemi eller fysik tjejer ;) Bara ha en trevlig kväll utan massa äcklig skola hihi :)

Nu ska jag iallafall städa mitt OTROLIGT skitiga rum, hehe ne men det är dammigt och som vanligt är min fåtölj full av kläder hihi! Sen ska jag försöka plugga lite kemi.. Skitsvårt är det verkligen! men jag skriver lite senare ör nu ska här dammas ;D

Pussar :*



Gårdagens :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0