031009

Hejsan bloggen :D

Nu är jag hemma efter en mycket intressant helg :P Jag, Johan och Henrik har nämligen lekt i skogen :) Haha ne men alltså vi stack dit vid typ halv 6 på kvällen för vi skulle sova i något vindskydd haha :D Men sen började jag frysa som bara den så Johan körde hem mig så jag fick dricka kaffe och vara social medans andra fick ligga inpyrda i rök och sova haha :) Men det var faktiskt mysigt på kvällen! Satt vid en brasa, åt korv och grillade marshmellous, masmellows, machmellous (alltså hur stavar man detta sjuka jävla ordet?? Jag får damp!) Vi grillade iallafall sådana vita som smälter när det blir för varmt ni vet ;) Sen såg vi ett rådjur också, men Henrik skrämde bort det :( Här kommer lite bilder! Vi ser inte kloka ut, jag vet.. Men ni får ett gott skratt iallafall :D













VACKERT!

Nu ska jag lada inför Arsenal-Chelsea! Visar kläderna jag fick från H&M senare.
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0