Vafan Johan???? Du är rätt underbar!

Som ni ser så har ju någon annat varit före och skrivit här, snällt liksom?? Skojar bara gubben, du är rätt söt ibland :*

Vill ni höra om min hemska dag eller?? Ja klart ni vill hehe! Tyckte jag hörde någon säga det iallafall!! Vaknade iallafall vid 06.15 efter att någon viss persons mobil ringde (notera att jag hade sovmorgon), somnade, vaknade 07.20 av att nåon viss persons mobil ringde igen.. Då gick han upp, tack gode gud så får jag lite sömn tänkte jag ;), men killen kom ner lika snabbt igen haha! Så jag vaknade ju igen... Sen låg vi där och knuffades haha, så ringde helt plötsligt min klocka! Time to go up liksom! Men nehe då fick man ju inte det heller för en viss Johan Svensson ville brottas men det ville inte jag... Ni fattade väl hur det slutade eller??  Jag blev iallafall irriterad för jag skulle ju garanterat komma försent!! Upp och äta frukost tänkte jag och hällde i filen, men det fanns ju knappt någon kvar?! Nehe skulle man behöva gå hungrig med?! ANTAGLIGEN!! In i rummet där det ser ut som en tromb, och Hanna Levin lyssna nu: JAG MENAR DET!! Kollar på klockan och ser att jag fortfarande inte har fått på mig några kläder så slänger på mig mjukisara och letar upp mascaran.. Så visar det sig att några fransar på ena ögat ville bli kristna så de bildade ett kors... Arg och stressad som jag var kletade ju allt ihop sig! Där började mattelektionen med favvoläraren... Han snackar bara ishockey och fotboll med mig ;) Han har liksom fattat att jag inte är så intresserad av primitiva funktioner som ni andra ;) Hehe.. Iallafall skulle jag ta bort mascaran igen för hann inte fixa det på något annat sätt! Då visar det sig att min kära syster tagit slut på medlet så jag får blöta hela ansiktet och försöka få bort det! Till sist lyckas jag ju..
Senare idag skulle jag till banken, så börjar gå och går (hoppar) över ett vägarbetsområda och de kollar kostigt på mig.. Halvvägs kommer jag på att jag glömt papprerna hemma så det var bara att vända och hoppa igen, dom kollar ännu konstigare på mig, undrar vf?  Så fattar jag att jag kommer komma försent och börjar springa, gör ett hopp över väggrejen och de börjar skratta åt mig, konstigt?

Utöver detta har jag sprungit 6 km och läst drygt 120 sidor i min svenska bok som är SÅÅÅÅÅÅ KUL!!! Ironi javisst..


Imorgon ska jag kolla på Harry Potter i 3D!!! Wiiiehooo!! I Gislaved HAHAHA, fyfan, blir väl nedslagen på köpet men vafan det är det värt!!

Jisses va långt detta blev, nu ska jag sova :)

Pussar :*


Denna gulliga pojke läser jag ju då om, hans namn råkar vara Oliver Twist! Det ni ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0