221110



Godkväll!

Det snöar :) Kan det bli bättre? Hoppas det blir minus med så det håller sig såhär! Idag har jag ju jobbat, det var lite ensamt faktiskt.. Menmen det gick det med! Money höhö ;) Nu sitter jag och lyssnar på Rihannas nya album Loud på Spotify! Kanon ju! Funderar på att kolla lite i garderoben och se vad vi hittar för roligt som jag kan ta på mig imorgon! Brukar bli så tråkigt vissa dagar, typ jogging hehe! Jaa jag vet det är fult med jogging i skolan blablabla, skiter jag i :) Det är underbart skönt! Annars har jag ju konstiga kläder så spela roll :) jag tar på mig det jag tycker är snyggt punkt slut hihi! Don't care what you think :)

Alltså jag är så sjukt sugen på att gå ut!! Dansa loss med vännerna och bara ha det underbart liksom!! Behöverha det kul för tillfället för skolan tar för mycket tid nu alltså.. Men så är det! Kan inte hänga läpp för det!

Min mage värker, har gjort det i säkert 3 dagar nu.. Typ svullen och så.. Inte alls min vanliga platta fina mage, den har blivit konstig :(

Nu blir det garderoben för min del!

Puss på er ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0