141110

Godmiddag!

Kom precis ifrån bowlinghallen där jag slog 691 :D Härligt Malin!! Kul att man får spela bra ibland liksom hehe ;) Nu ska jag äta makaroner och köttbullar, mums! Pasta är nog det bästa som finns :)

Senare idag kommer mormor, farmor och farfar hit och ska gratta mig och Hannis som fyllt år :) Så blir det att sitta vid tv:n och kolla på Arsenal-Everton idag! HEJA ARSENAL!! Måste ju såklart plugga lite med.. Svenska och tyska wohoo! Noooottt... Blä på det, särskilt tyska!! Tror inte det finns tråkigare ämne.. Seriöst usch! Men nu har jag valt det sjölv och jag ska fasen klara av det! Envis som jag är liksom..

Nu blir det mat och dusch!
Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0