Shopping



Transparent tunika - H&M
Lackleggins - BikBok



Linne - GinaTricot
Tunika - GinaTricot

Förlåt för urkassa bilder men ni ser ju ungefär :)

Måste bara säga att filmen Avatar i 3D var hur coolt som helst! Måste verkligen se den igen och igen! Skitbra tycker jag verkligen den var :)

Alltså jag måste bara berätta en skit kul sak som hände idag! Jag och Hanna var inne på Lindex medans mamma var på Kappahl och provade jeans. Så gick vi och skulle leta upp henne men tar fel provrum. Så går vi och kollar sådär under ni vet för att vara säkra på att det var hon. Och vi hittade ju henne, trodde vi, för hon hade exakt samma mörka jeans och skor som mamma han. Så står vi där och säger mamma mamma ett tag men får aldrig något svar. Sen sätter jag typ under min ena sko för att hon ska se att det var jag men så är det någon helt annan som bara drar upp typ det skynket och kollar på mig och bara: Ursäkta?! Hahahaha, jag bara eh förlåt hahaha xD Dagens bästa!

Nu ska jag duscha för sen kommer älsklingen som jag ska gosa ner mig hos :) Älskar verkligen hans varma kropp hihi (a) Puss på han och på er :* ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0