Beställt från H&M





Detta beställde jag från H&M igårkväll! Måste ju tröst-shoppa lite nu när allt annat är skit! Tror de shortsen kan bli riktigt snygga faktiskt, kan man ha min svarta kavaj till de också, kan ju knappt bli mer mode-rätt ;)

Imon blir det att gå upp tidigt och bege sig till bowlinghallen. Vi möter nämligen Jönköping och Skillingaryd imon. Börjar kl 10.00 i Jönköping.. Antar att jag kommer hem någongång på kvällen. Då blir det förhoppningsvis mys med Jessie! Tänk att det känns som om du vore min syster ♥ Jag fullkomligt älskar dig, det finns ingen bättre än du och kommer aldrig att finnas ♥!


Tiden går.
Även när det känns omöjligt.
Även när varje sekund tickar förbi likt pulserande blod under ett blåmärke.
Tiden går ryckvis, ibland fort och ibland sakta, men den går.
Även för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0