220310



Dagens Outfit:
Kofta - London
Tights - Åhlens
Linne - GinaTricot

Soft dag idag! Vi var bara 7 stycken i klassen idag så vi fick slippa samhällen och gå hem istället. Härligt liksom! Fick sovmorgon imon med så det blir att sova till 9 eller något imon :)

Nu ska jag sätta mig och bläddra igenom den nya SOLO tidningen som damp ner i brevlådan idag och sen ska jag läsa i min lilla tyskabok! Kanske skulle gå en runda med Yenni eller så springer jag väl bara en runda eftersom träningen ikväll är inställd liksom!

Pussar ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppar du tyskan imon? :)<3

2010-03-22 @ 17:20:33
Postat av: Malin

Sv: Alltså jag tror jag går på tyskan ändå :P Kommer ändå inte kunna sova längre än till 9 ;)

2010-03-22 @ 20:03:14
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0