200310

Hejsan bloggen!

Jobbig dag idag, 2 bowlingmatcher. Förlust båda menmen, jag slog iaf 625 i en match. Inte dåligt det inte! Nu väntar jag på att klockan ska bli halv 7 för då börjar Arsenal. Sen när jag ätit här hemma så ska jag möta upp Jessie så ska vi hyra film på hemmakväll! Sen går vi hem hit och myser och bara pratar om livet i allmänhet tror jag. Ska bli härligt att träffa sin syster igen, jag älskar henne så mycket ♥!

Jag hatar att inte min webcam funkar ;O Jag fattar inte vad det är för fel, det bara kommer upp error hela tiden ;O Hur ska jag nu kunna ta bilder liksom?

Ne nu ska jag packa upp min väska och sen blir det att sätta sig framför tven ett tag.

Kramar ♥

Jennifer, du är en underbar vän. Jag förstår inte hur du bara orkar vara så omtänksam hela tiden! Du är så älskad hjärtat, av mig och alla andra! Ni förstår nog inte hur mycket det betyder för mig när folk skickar sms och frågar hur jag mår ♥ Jag älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0