190310



Dagens Outfit
Jeanstights - Ullared
Transparent linne - Vero Moda
Skjorta - Vero Moda
Skärp - Vero Moda

Känner att jag måste lägga upp lite fler bilder här, känner bara att det blir en massa text! Men ni som läser gör det och ni andra gör det inte. Därför skapar jag en ny kategori just nu: Bilder på mig.
Världens tråkigaste dag idag känner jag, motion, matte och idrott. Eftersom jag fortfarande hostar som bara den så skippade jag båda idrottslektionerna idag, kände att det är bättre att bli frisk tills nästa vecka istället!
Herregud nästa vecka får jag fakiskt skärpa mig lite, denna veckan känner jag att jag varit värsta slappisen, fast jag är ju inte på särskilt humör heller som ni förstår. Men nästa vecka ska jag iallafall börja sminka mig igen! Som ni ser på bilden så ser jag ganska blek ut om man säger så.

Idag åt jag min sista kexchoklad på ett tag nu iallafall. Inget godis, ingen läsk har jag bestämt nu! Inte på ett tag iallafall. Det får bli vatten och typ morötter!

Tack David och Adam för att ni finns, ni betyder megasuperduper mycket för mig, hoppas ni förstår det ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0