Not all can be perfect

Jag förstår inte hur du tänker? Eller ni framförallt.. Hur kan ens bästa vän ljuga för en? Jag fattar inte det, jag skulle aldrig kunna göra något sånt. Och du, hur orkar du? Så sjukt patetisk är du. Hålla på och försöka trycka ner mig och få mig att må dåligt? Hah nej tack, sådana vänner vill jag inte ha. Även jag förtjänar bättre än att få höra att man är helt dum i huvudet. Men fortsätt du om det får dig att må bra, för jag antar att det gör det. Jag bryr mig inte egentligen, tycker bara det är lite onödigt.. Och liksom säger ni allt till varann eller? För jag vågar ju knappt säga något längre utan att vara medveten om att båda kommer höra det.. Lite dåligt ärligt talat, men det kanske är så ni vill ha det. Jag tycker inte att några bland ens bästa vänner borde bete sig så, men jag kanske har fel. Jag antar det. Det är ju härligt att du kan vara perfekt, men jag tror bara det stämmer i dina ögon. Kanske dags att kolla runt omkring? Bara ett tips om jag vore du..

Förlåt kände bara för att skriva av mig lite.. Blev rätt förbannad innan men det har lugnat sig nu, men jag behövde en 6 km löparrunda också. Nu har jag pluggat klart för idag. Ska sätta mig och kolla på DH!

Pussar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0